خدمات غیرحضوری (اینترنتی) تلفن ثابت

قابل توجه مشترک گرامی
برای استفاده از امکانات اینترنتی خدمات تلفن ثابت لازم است کد کاربری (کلمه عبور) و کد رمز داشته باشید. درصورتی که تاکنون نسبت به دریافت آن اقدام نکرده اید، می توانید به اداره فروش مشتریان خانگی مراجعه نموده و با ارائه مدارک لازم کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمائید.
مدارک لازم
۱- اصل قبض پرداختی آخرین دوره
۲- مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه - گواهینامه - گذرنامه - کارت ملی)
۳-اصل و کپی وکالت نامه معتبر با احراز هویت موکل و وکیل( درصورتی که متقاضی وکیل مالک باشد، مشروط به این که خدمات مورد تقاضا مشمول اختیارات مندرج در متن وکالت نامه باشد)
۴- معرفی نامه با امضاء صاحبان امضاء به همراه آگهی آخرین تغییرات اساسنامه شرکت ( برای اشخاص حقیقی)
۵- معرفی نامه با امضاء بالاترین مقام سازمان ( برای نمایندگان سازمانهای دولتی)
نکات مهم

با مراجعه به اداره فروش مشتریان خانگی مخابرات منطقه فارس

– اگر دارای چند امتیاز تلفن ثابت هستید، می توانید برای همه ی آنها یک کلمه و رمز عبور دریافت نمائید .
– چنانچه رمز یا کلمه عبور خود را فراموش کردید، می توانید مجدد آنرا از اداره فروش مشتریان خانگی درخواست نمائید.

پس از دریافت کلمه و رمز عبور:

– حتما هنگام اولین ورود به وب سایت با کلمه عبور و رمز دریافتی خود، رمز عبورتان را تغییر دهید.
– اگر حفظ کد کاربری برای شما دشوار است می توانید پس از ورود از قسمت – تغییر کلمه عبور – آنرا به دلخواه خود تغییر دهید.