Archive: چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

tamas

۲۲

اردیبهشت۱۳۹۵
مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات فنی و مشکلات و سوالات مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان در سراسر کشور است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سامانه پاسخگویی2010 یا مرکز تماس  متمرکز ویژه ... ادامه مطلب
ImageHandler.ashx

۲۲

اردیبهشت۱۳۹۵
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با اشاره به گزارش دوره ای سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(195) در سال 94، از رضایت60 درصدی مراجعین به این سامانه خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فرنقی زاد عنوان ... ادامه مطلب
font-family: 'yekan';